onsdag 28. august 2013

Nye DT medlemmer/ New DT members

Hei alle sammen, jeg er overveldet over responsen vi har fått, og det er så moro med alle de positive kommentarene dere legger igjen,  - det varmer! Og det er så gøy at så mange har lyst å være med på Blogcandyen vi har gående!! Den fortsetter fram til 28/9, så bare del i vei:-)  I dag skal vi presentere 2 DT medlemmer til, ta godt i mot dem! /

Hi everybody, I am overwhelmed by the positive respons we have received, and we really enjoy all your nice comments - It warms our heart! We love that so many of you are joining us for our ongoing Blogcandy. You can join in until 9/28 so come on share on:-) Today we are going to introduce you to 2 more DT members, please welcome them!!

Først ut i dag er / First out today is:  

Mona Eidhammer
http://monasbittelillescrappekrok.blogspot.no/



Heisann! Jeg heter Mona og er 72 modell. Opprinnelig kommer jeg fra Kabelvåg i Lofoten men jeg rotet meg bort og havnet nede i Trøndelag. Nærmere bestemt Hommelvik som ligger rett nord for Trondheim. Der bor jeg sammen med min mann og 2 barn. Til daglig kjører jeg buss i Trondhjem og jeg ELSKER jobben min. Angrer ikke et sekund at jeg valgte å kjøre opp til busslappen. I 2009 ble jeg hekta på kortlaging og fargeleggingen kom jeg inn på i 2010. Jeg bruker ProMarkers og Flexmarkers. Har vel egentlig alltid likt tegning men jeg fant ut at jeg aldri kom til å bli noen god tegner men jeg er UTROLIG flink til å tegne strekmenn, hehe. Derfor fant jeg en ny skatt i tusjene mine. Fra før er jeg DT medlem hos ProMarker Norge, Marianne`s Design Divas og WhoopsiDaisy. Om dere har lyst til å ta en titt i bloggen min, så finner dere den her.
----------------------------------------------------------------


Hi! I`m Mona and I`m a 72 model. I come from Kabelvåg in Lofoten, but I "got lost" and ended up down in Trønderlag. In specific Hommelvik just north of Trondheim. I live there together with my husband and our 2 kids. I drive a bus in Trondheim on a daily bases, and i LOVE my work. I don`t regret for a second that I chose to take the licence on a bus. In 2009 I got addicted to cardmaking, and I started coloring in 20010. I use Pro and flexmarkers. Actually I have allways enjoyed drawings, but I found out that I never would be good at drawing.But I`m incredible good at drawing "dashmen" lol. And therefore I found a new treasure in my markers. I`m a DT member at Promarker Norge, Marianne Design Divas, and Whoopsie Daisy. If you would like to take a look in my blog its here.

----------------------------------------------------------------

Og vår andre jente i dag er / and our second girl today is:

Tove Johansen
http://rosakrusedull.blogspot.no/



Hei! Jeg heter Tove, og jeg er en småsurrete scrappedame som elsker rosa.

Fødselsattesten påstår at jeg er midt i 30-årene, men det føles som om jeg er 20-årene enda!
Det bor en hamster i meg, og den har virkelig hatt det godt siden jeg begynte å scrappe. Jeg har et liten bod fylt opp med tingene mine. Samboeren min sier ingenting, så lenge jeg klarer å få alle tingene mine inn i boden:)
Jeg tror jeg startet såvidt i 2005 med scrapping. LO`er var planen, det fungerte dårlig. Det ble noen års pause mens jeg tok videreutdanning i sykepleie og tiden etterpå. Først i 2010 så startet jeg opp igjen. Denne gangen lagde jeg kort, og plutselig hadde jeg mange copic foran meg.
Fargelegging er gøy, det går som oftest i copic. Jeg har både fargeblyanter og distress ink, men copic er favoritten. 

Jeg er en sneglescrapper, dvs ting tar tid med meg, jeg kan godt sitte å se på prosjektet mitt lenge før jeg gjør noe.
I husholdningen min finnes det to katter. De drar gjerne rundt på bånd og tusjer, og vi finner alltid en blomst eller to under TV-bordet når vi tar det fram. Mine to barn i skole og barnehagealder er skjønne små jenter som vet å sette sin mor på prøve til tider. Samboeren min er en forståelsesfull mann som har forstått at det blir aldri nok papir eller dieser her. 
Dette er mitt første DT-oppdrag, og jeg gleder meg til å bli kjent med alle dere bloggere:)

----------------------------------------------------------------

Hi I`m Tove and I`m a whimsy card and scrapbooking girl that LOVE pink!
My birthcertificate says I`m in the middle of my 30ths, but it still feels like I`m in my 20ths. There lives a hamster in me and it has really been happy since I started scrapping. I have a small storage room filled with my stuff. My partner says nothing, as long as I manage to get all my stuff into the booth :)

I think I started in 2005 with scrapbooking. The plan was to make Layouts, but it didn`t really work. I had a break for a few year while I continued my education in nursing and i while after that. I didn`t  start again until 2010.This time a made cards, and suddenly I had a lot of copics in front of me:-) I really enjoy coloring, and I mostly use copics, but sometimes I use my color pencils and distress ink, but Copic is the favourite.


I`m a really slow "scrapbooker", things take time. I can sit and look at my project for ages before I finish it. In our household we have 2 cats. They love to play with my ribbon and markers, and we often find a flower or two under the TV table. My two kids in school and kindergarten age are two cute girls that know how to challenge their mother. My boyfriend is a patient sole that has understood that there will never be enough paper or dies here. This is my first DT esignement, and I`m looking forward to get to know all of you bloggers!
----------------------------------------------------------------

Kom igjen i morgen for å se hvem vi presenterer da! / 
Please come back tomorrow to check out who we will present tomorrow!

3 kommentarer:

  1. Good luck ladies in your new project. Elena F.

    SvarSlett
  2. Så koselig og lese litt om dere. Gleder meg til og se alle kreasjonene deres fremover :-)Og kjenner meg igjen i hamster følesen til Tove altså ;-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen, den blir lest og satt pris på!/
Thank you for leaving a comment, it will be read and appreciated!